Saturday, April 10, 2010

the truth

aku pernah terbaca tanda-tanda hari kiamat bakal tiba salah satunya ialah mimpi seorang mukmin menjadi kenyataan, sebelum ne aku mimpi macam mana pon aku tak pernah rasa apa2 sumpah tak tipu best macam mana pon mimpi tu memang gua tak ade rase pape lepas bangun tido tapi yang baru neh memang gua seram bai. Sebelum tido aku rasa aku tak buat benda yang tak senonoh paling tak senonoh pun aku kacau si cino bongok tu sekali lepas tu memang siap aku aku kene kacau dengan dia sampai pagi kimka punya cino tapi entah la kita tak tau kan bila kita nak dapat mimpi-mimpi ne kan.


seingat aku mimpi aku lebih kurang macam ne,cerita bermula bila aku secara tiba-tiba seperti tersedar dari mimpi dan aku berada dekat suatu tempat yang aneh lagi ganjil,sumpah tempat tu bukan dekat malaysia,memang lain gila aku tau tanah air aku macam mana kan,lepas tu aku berjalan mencari sesuatu yang aku pun tak paham mungkin bertanya orang ape nama tempat ini,yang aku ingat aku berjumpa dengan orang tua then aku tanya dimana yang pelik nye dia tidak menjawab tetapi terus berlari seperti nampak hantu,hairan disitu aku pun terus lah berjalan,tiba-tiba mata aku menyaksikan orang tua yang aku tegor tadi sedang dikerumuni oleh satu kumpulan rasenye gangster sebab pakai smart semacam je.aku memerhati dari jauh,tiba dengan tiba orang tua tadi dipukul beramai-ramai aku tak kesah sangat dah lumrah benda macam tu kan apa yang menarik dengan mata aku sendiri aku melihat orang tua tadi dibunuh dengan pisau 'rembo'(aku tak tau ape name pisau tu so aku tau pisau rembo je) darah memercik keluar tak cukup dengan itu aku dapat lihat yang mata pakcik tu dikorek keluar sumpah aku tak tambah cerita weyy aku masih ingat satu dari geng tu korek mata pakcik tu bukan satu tapi kedua-dua belah mata dan yang paling mengerikan aku telinga/kaki/lengan pakcik tu dikerat macam orang kerat lembu,perghhh tak geli pulak sumpah time tu aku cuak gila kutt,aku tak tau kenapa masa tu kaki aku berat aku bergerak bai,then tah macam mana salah sorang dari mereka nampak aku masa tu baru aku lari tapi dorang ramai kutt dapat jugak dorang tangkap aku,yang pasti lepas aku tertangkap mereka mula...puffff aku tejaga sumpah lepas mimpi tu aku berpeluh gila macam lepas excersice first time aku rasa macam betol pulak dan bersyukur sangat-sangat sebab itu cuma mimpi,dan aku berharap sangat mimpi tu tak menjadi kenyataan.AMIN

No comments:

Post a Comment