Tuesday, April 6, 2010

Salah Siapa

Ahh bosan pulak buat entri-entri yang jiwang-jiwang neh :P
Lama tak update sekali update rase macam kalau boleh
hari-hari aku nak updated belog ne tapi disebabkan
kekangan masa dan kelas dan asignment yang tak
putus-putus seperti air di muara sungai gombak.

Adehh, final dah nak dekat kenapa aku masih
malas nak study lagi neh,paper dah la tough
semester ne karang dpt status Gagah Bergaya
baru tahu langit tinggi rendah kan
start slow-slow la kan ada masa lagi :P

Hurmmm entah bila sewaktu khusyuk bermain fb aku didatangi suggestion/causes
dari incik daus,apa yang menarik perhatian aku group ini meminta seorang budak
bernama 'RD' untuk meminta maaf secara terbuka mengenai perbuatannya yang
menghina kematiaan pelawak negara abang din beramboi (maafkanlah aku jika kenyataan ini salah aku cuma merujuk di internet), agak terkejut jugak dari apa yang aku tahu budak ne baru berusia 14 tahun.WTF!!
Berani betul kau hina arwah dekat public,kutt kalau tak suka pun jangan la macam tu kan
tak suka diam-diam sudah, arwah dah meninggal dah pun.Tapi bagi aku apa yang arwah buat tu adalah kerja dia,itu periuk nasi dia kalau dia tak buat macam tu macam mana dia nk bagi anak bini dia makan kan,ada kau pikir pasal tu dek??tak de kan,lain kali jangan la nak serbu tembok macam tu je kan.
Ini isu serius bagi aku sebab benda-benda macam ne boleh dibawa ke mahkamah dan tak kan tak pernah baca paper dekat tv pon ade kan.Berapa ramai yang terlampau berani sangat dah dihadapkan ke mahkamah sebab buat benda yang bukan-bukan. Harap kau buat je lah apa yang mereka mintak tu nanti jadi lagi teruk,menyusahkan parents kau pulak kan.Buat je lahh....Pelik aku sekarang ne,budak-budak sekarang tak macam aku budak-budak dulu,nak salahkan siapa,parents,komuniti,teknologi...semua tu ada kaitan jugak papepun lu pikir lah sendiri

No comments:

Post a Comment