Friday, April 2, 2010

Final

Perkataan pertama yang berlegar-legar dikepala
selepas mendengar Final Examination bakal tiba lagi sebulan sahaja,
'aku nak score this sem'.haha
macam kelakar je bunyi kan,but i'll try my best
Chaiyok!Chaiyok!Chaiyok!

Adusss dah nak final cepat betol masa berlalu
rasa macam baru semalam je register sem 1
buat muke kerek bak kate OT
dah sem 4
rase macam baru semalam je aku kantoi dengan roomate 1st day masuk hostel
dengan warden asrama kantoi tengah gulung rokok
aduyy banyak betol memori yang akan ku bawak sampai mati
disini juga aku mengenal erti persahabatan, percintaan dan banyak per lagi lah.

Semester 4
Subject yang diambil

1) Microeconomies
2) Business Communication
3) B.Arab
4) Business Law
5) Finance

Micro
Madam i'll prove to you even though i'm not your favourite student i'll prove it that's all word that u have said to me isn't true.Saya mintak maaf saya tau madam suroh beli buku,saya photostat je dari kawan,sori miss time tu mara tak masuk lagi.Thousand apologizes to you Miss Hadija (:

B.Comm
Miss you are my favourite's lecturer this semester,eventhough mula-mula masuk kelas miss honestly i'm not comfort with the way of your teaching tapi makin lama i like the way u make my class (:

B.Arab
Ustazah, saya dari semester lepas dengan ustazah,u are full with your story and i'm really addict to it, thanks sebab banyak dengar masalah saya.Thank you so much.Saya harap sangat-sangat yang semester depan ada lagi arab tapi setakat ini sahaja tapi bilik ustazah akan saya datang lepak jugak.hahaha (:

Law
Miss, i'm so so so sory sebab kelas miss saya banyak ponteng,bukan apa one of your class ada clash with my micro class.Reason why i'm doing that sebab saya dah letih dengan sistem pengurusan kolej yang kurang sistematik.Dah banyak kali tukar section,tunggu lecturer yang lambat masuk mengajar.Maaf ya (:

Finance
Madam thanks for teaching me,sebab miss saya dah 'boleh' dalam finance neh, kalau tak jangan harap lah.Entah-entah repeat kutt subject ne.hehehe,anyway thanks madam (:

Sangat-sangat berharap yang semua subject yang aku ambil semester ne boleh score dengan cemerlangnya :P.Untuk awak sebenarnya saya sayang dekat awak.Sebab tu saya buat macam ne.Takpe la janji awak happy tu cukup membuatkan saya gembira walaupun pedih tengok awak dengan orang lain saya harap awak paham.I'll pray for your happiness.

No comments:

Post a Comment