Thursday, April 15, 2010

perghhh gua baru je habis siapkan (7.42 A.M 16/4/2010) *waktu blog ne ditulis. editing video arab bodo group gua.*grrrrr tak tido aku dibuatnye do,aduyyy papepun thanks to OT sebab tolong aku.aku dah belanje kau kire okay la tu kan,demand lebih dpt siku karang en.hahaha aduyy a day tak tido tetapi tak rase mengantok pelik disitu.hahaha biar le lepas ne nak kejut al-sukun bangun pulak adeiii mamat ne lagi sorang alarm kemain canggih tak jugak bangun. baik kau pakai je phone macam aku bunyik annoyying senang seket nak bangun en,tak pon kite exchange je phone kun.hehehe

er er er er tengah malam tadi time nak edit video neh budak-budak ne boleh pulak ajak lepak-in dekat 15 ajak tengok bola Real Madrid Vs Almeria pegi jugak mane bole tak pegi en even dah tau 16/4 nak kene hantar,ape de hal bole siap punye en bukti nye ne sempat lagi aku mengupdate blog aku ne.hahaha *muke bangge ingat kan nak tengok real main je boleh pulak sambung tengok valencia main sekali plus tadi tengah tengok bola si jotak pon join memang meriah ah table kitaorang tadi lepak dekat 15 almost 5'o jugak ah sampai machaaaaaa sana dah kemas dekat tempat kami lepak tu lah.aduyyy malas nak ngarut banyak-banyak lepas ne nak kejut budak lepas tu nk tido lepas tu nk balik rumeh.heeeeeeeeee dah malas nak bebel baiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment