Tuesday, March 2, 2010

Terasa

*Human makes mistakes

betol ke statement neh??,tapi bagi aku bende ne memang common things yang orang tau kutt. Tanye adik aku pun dia tau bende ne. But issue sekarang ini aku tak paham kenapa ada certain orang yang aku jumpa yang tak boleh paham concept ne,tak boleh paham atau memang dungu/bongok/bodoh/lamppy about this.Come on lah semua orang buat silap kan,kau kau kau dan aku pon pernah buat silap. Bagitau aku individu mana yang tak pernah buat silap??, semua orang pernah buat silap kan. Tipu lah kalau orang tu cakap dia tak pernah buat silap enn...entah la,lately aku rase macam makin lama aku kenal kau,makin aku tak paham kau.Kau kata aku berubah,ya i admit it yang aku ada berubah tetapi tak kan aku je kutt yang berubah weyy,come on lah ramai cakap kau dah berubah kau dah tak macam dahulu yang kami kenali. See semua orang berubah kan,so think by yourselflah.

No comments:

Post a Comment