Saturday, March 27, 2010

I'm used to it

Kalau boleh buat record tonight is the night
dua post aku hantar dekat blog
if tak dahulu kemain susah nak update
jangankan nak update nak bukak blog pun gua malas.haihhh
so many things that i wanna put here
tapi bila pikir balik aku tak tahu lah
karang ade yang cakap aku cari publisiti murahan
dekat blog ne kan
aduyyyy tak cerita empunya badan makan hati *aku lah bukan korang

How am I to describe myself lately,
dahulu aku rasa sangat gembira
sekarang aku rasa down sangat
muka tampak ceria, boleh ketawa dengan kawan-kawan
tapi isi hati siapa yang tahu kan?kan?kan
aku tak mintak pon simpati
aku just nak luahkan apa yang terbuku sekian lama dihati

Semakin hari aku rasa semakin entahlah
sekejap aku rasa gembira, sekejap aku rasa sedih
sesaat aku boleh tertawa
sesaat aku boleh mengalirkan air mata
aku tak tahu macam mana nak cakap
why you not in my places right now

Oh god,
aku mintak satu hari je kau bagi dia rasa apa yang aku rasa
cuba pahami apa yang aku maksudkan
i'm not your doll's babe
kau nak kau belai
kau tak nak kau campak
what the fuck!
aku ada jugak perasaan please understand that
both of us have that what we call 'feelings'
aku harap sangat kau paham.

No comments:

Post a Comment