Tuesday, November 9, 2010

Sumpah sekarang neh gua tengah tensi dengan pelbagai masalah.Masalah alah itu normal la kan,plus aku sekarang tengah final,last paper to go.Tadi paper Introduction to Personal Finance.Okay story pasal paper tu,a day before paper tu gua baru dapat tau yang selama gua study subject tu,testbank textbook ape ke lancau semua tu,yang aku study selama ini untuk degree nanti.mak aiihhh(T_T!) memang terbaik lah.Then tengok soalan final pon bukan untuk dip aku punye yang aku buat neh untuk degree level lah,memang nak buat fast track ke ape neh kan...hishhh gua da kusut nasib belajar dengan budak dekan,hehe gua tak dekan tapi cita-cita tu ade kan.Takpe boy nanti dapat gua dekan tu(monolog dalaman).


Time jawab paper gua agak frust sebab ade yang gua tak dapat.Tak tinggal tapi ape yang gua tau tu yang gua tulis.Fuhhhh lepas paper memang rase agak lega lah sebab lepas neh paper tak der la susah sangat aku ingat....mungkin lah mane tahu kan.Pape pon just berdoa boleh buat lulus dengan cemerlang..Setakat lulus pon tak gune jugak,gua nak naikkan pointer gua sem neh.Doakan Gua Kawan2.

J's




1 comment: