Monday, November 30, 2009

Mereka

Terfikir
macam-macam benda dah kau buat dkt aku
aku tak pernah pun sakitkan hati kau
cuba kau paham apa yang aku rasa
Ya,
aku ada melakukan kesilapan
but..
everybody makes mistake and everbody deserver second chancekan
Ya,
aku sibodoh
kerana terlalu percaya akan dirimu
segala kata-kata kau aku telan
"dia penyebab segalanya boy"
beberapa kata-kata dari rakan-rakan
yang menjadi selama ini menjadi tulang belakangku
Ya,
Kawan-Kawan adalah segalanya bagiku
ada juga yang tidak bersetuju
kerana
bagi mereka keluarga adalah penting
tetapi
bagiku tidak juga kerana
setelah beberapa episod yang telah ku lalui
Mereka tetap bersama aku
dimasa susah
dimasa senang
kala tangis
kala tertawa
Mereka tetap bersama ku
Apa-apapun aku tetap sayang mereka
:E

No comments:

Post a Comment